PARTNERZY PORTALU


Hipermarkety muszą odzyskać straconych klientów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 07 cze 2013 15:55

Hipermarkety mają ok. 20 proc. udział w handlu nowoczesnym i jest to rynek, który nie rośnie. Trzeba zatem znaleźć sposób na rewitalizację dużych sklepów i przywrócenie utraconych klientów. Poprzez rozwój małych sklepów i dyskontów duże sklepy sporo straciły w ostatnich latach. Tesco Extra jest przykładem na to, jak zmienia się nowoczesny handel - mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl Ryszard Tomaszewski, prezes zarządu Tesco Polska.

Przypomnijmy, zdaniem Ryszarda Tomaszewskiego duże sklepy będą nadal istniały, szczególnie te w dobrych lokalizacjach. Hipermarkety będą się jednak zmieniać i ewoluować, dostosowując do wymagań konsumentów. - Skończyła się w Polsce wojna na ilość sklepów, teraz liczy się jakość. Z naszym zapleczem dystrybucyjnym, włączając sprzedaż przez internet, możemy dotrzeć do 80-90 proc. klientów w Polsce - powiedział Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.

Kilka dni temu sieć zaprezentowała pierwsze Tesco Extra w Warszawie. Placówka przy ulicy Górczewskiej jest 20. sklepem sieci przebudowanym według nowego konceptu. Koszt inwestycji wyniósł ok. 30 mln zł. Docelowo wszystkie hipermarkety firmy będą działały pod tym szyldem.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (15%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.88.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!