Hipermarkety muszą odzyskać straconych klientów
Hipermarkety mają ok. 20 proc. udział w handlu nowoczesnym i jest to rynek, który nie rośnie. Trzeba zatem znaleźć sposób na rewitalizację dużych sklepów i przywrócenie utraconych klientów. Poprzez rozwój małych sklepów i dyskontów duże sklepy sporo straciły w ostatnich latach. Tesco Extra jest przykładem na to, jak zmienia się nowoczesny handel - mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl Ryszard Tomaszewski, prezes zarządu Tesco Polska.
Przypomnijmy, zdaniem Ryszarda Tomaszewskiego duże sklepy będą nadal istniały, szczególnie te w dobrych lokalizacjach. Hipermarkety będą się jednak zmieniać i ewoluować, dostosowując do wymagań konsumentów. - Skończyła się w Polsce wojna na ilość sklepów, teraz liczy się jakość. Z naszym zapleczem dystrybucyjnym, włączając sprzedaż przez internet, możemy dotrzeć do 80-90 proc. klientów w Polsce - powiedział Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.
Kilka dni temu sieć zaprezentowała pierwsze Tesco Extra w Warszawie. Placówka przy ulicy Górczewskiej jest 20. sklepem sieci przebudowanym według nowego konceptu. Koszt inwestycji wyniósł ok. 30 mln zł. Docelowo wszystkie hipermarkety firmy będą działały pod tym szyldem.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (15%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.