PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Hipermarkety nie złożą broni

Hipermarkety nie złożą broni
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 07 mar 2014 15:47

Na polskim rynku docelowo jest miejsce dla mniejszej liczby sieci hipermarketowych niż obecnie, jednak ewentualne wyjście z Polski jednego z operatorów to kwestia dalszej przyszłości. W najbliższym czasie hipermarkety będą się zmieniać, będą próbowały dostosować się do nowych trendów zakupowych, oferować nowe usługi, bardziej wygodne zakupy, które mogą przyciągnąć klientów z powrotem do dużych sklepów - ocenia Piotr Grauer, dyrektor w dziale Corporate Finance KPMG.

Udziały hipermarketów w polskim rynku handlowym od kilku lat utrzymują się na tym samym poziomie, oscylując wokół kilkunastu procent (według firmy Nielsen jest to obecnie 12 proc. - red.) udziałów w wartości sprzedaży detalicznej w Polsce.

Jak zauważa dyrektor KPMG, z jednej strony działające od wielu lat, kiedyś bardzo atrakcyjne, hipermarkety tracą klientów, którzy odpływają m.in. do dyskontów. Z drugiej strony - powstają kolejne sklepy w tym formacie, ale otwiera ich się mniej i są to placówki o mniejszej powierzchni, lepiej dostosowane do obecnych realiów rynkowych. Dzięki temu hipermarkety są w stanie utrzymać stabilny udział w rynku.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.107.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!