Home&Deco nowym najemcą w Smart Outlet Center Bydgoszcz


Firma Home&Deco otwiera w październiku w Smart Outlet Center Bydgoszcz pierwszy salon w regionie. Na ponad 800 mkw. ten wnętrzarsko-odzieżowy koncept zaprezentuje designerskie kolekcje home oraz ofertę światowych potentatów modowych. Bydgoski salon będzie ósmym obiektem Home&Deco w Polsce.
– Rozwijamy się. Na naszej mapie rozwoju Bydgoszcz jest teraz punktem numer jeden. Właśnie na Smart wskazali nasi analitycy. To część 3-letniego planu, który zakłada obecność salonów Home&Deco w całym kraju – mówi Agnieszka Jabłońska, prezes Home&Deco. W mieście nad Brdą realizowany będzie koncept, w którym 60 proc. będą stanowić artykuły wnętrzarskie światowych potentatów designu jak Alessi oraz krajowych wytwórców (m.in. Vox, BoConcept) i młodych, zdolnych projektantów, a 40 proc. multibrand znanych marek odzieżowych jak Calvin Klein, Tommy Hilfiger czy Michael Kors.
Home&Deco to sieć sklepów, która działa w Polsce od 4 lat. Koncepcja firmy opiera się na sprzedaży produktów znanych marek i projektantów z rabatami nawet do 70 proc. A. Jabłońska zapowiada, że w bydgoskim salonie co tydzień prezentowana będzie nowa oferta, a jeszcze częściej akcje promocyjne.
– Bardzo cieszy nas pozyskanie Home&Deco. Liczymy, że oferta tego atrakcyjnego cenowo i zmieniającego często wystrój oraz asortyment, salonu przypadnie do gustu bydgoskim klientom. Ponadto faktem stanie się multibrand znanych światowych marek odzieżowych, o które dopytywali odwiedzający Smart – mówi Magdalena Bandurska, dyrektor pionu outletów Retail Management. – Zgodnie z założeniami marketingowymi SMART-a, nowy partner zapowiada otwarcie na współpracę z lokalną społecznością, w tym młodymi projektantami z Bydgoszczy i całego regionu – dodaje.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)
Odpowiedz-
4
0
Odpowiedz-
2
0