PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Homepark stawia na eko

Homepark stawia na eko
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 10 sty 2020 15:58

„Nie bądź plastik” to kampania społeczna, w której centra handlowe z całej Polski promują postawy proekologiczne, dążące do minimalizowania zużycia plastiku. Edukacyjna akcja ma zachęcić klientów centrów do zastanowienia się nad sięganiem po plastikowe opakowania oraz do ograniczenia ich użycia. Sieć parków handlowych Homepark przyłączyła się do promocji dobrych praktyk w swoich centrach handlowych.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 10 sty 2020 15:58

Celem kampanii „Nie bądź plastik” jest krzewienie wśród klientów postaw proekologicznych, zachęcających do ograniczenia korzystania z plastiku i tworzyw sztucznych. Centra handlowe to miejsca o wzmożonej konsumpcji, w których klienci często w nadmiarze i bez zastanowienia sięgają po plastikowe opakowania i akcesoria. Dlatego firmy zarządzające oraz właściciele takich obiektów postanowili połączyć swoje siły i wspólnie powiedzieć plastikowi „nie”. Tak zainicjowaną kampanię swoim patronatem objęła Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH).

W ramach kampanii prowadzone są działania edukacyjne, prezentujące klientom korzyści płynące z rozwiązań zgodnych z duchem pro eko – takich jak sięganie po biodegradowalne opakowania, słomki czy sztućce, korzystanie z własnych toreb na zakupy, czy wymiana nienoszonych ubrań.

Do idei entuzjastycznie odniosło się wiele uznanych centrów handlowych w całej Polsce. Do akcji przystąpiły wszystkie parki handlowe HOMEPARK – HOMEPARK Targówek, HOMEPARK Janki, HOMEPARK Franowo w Poznaniu i HOMEPARK Rawa w Katowicach.

- Przyłączenie się do akcji było dla nas oczywiste od samego początku! HOMEPARK to centra handlowe, w których oferujemy szereg rozwiązań dla budowy, wykończenia i aranżacji wnętrz. Tu więc powstaje dom – najważniejsze miejsce dla rodziny i jej wartości. Poprawa kondycji, a wręcz ratowanie naszej planety, powinno się zacząć od nas samych, od prostych działań, takich jak właśnie ograniczanie zużycia plastiku, wymiana nieużywanych rzeczy czy po prostu noszenie wielorazowej torby na zakupy. Te proekologiczne postawy powinny stać się nieodłącznym elementem życia – zarówno dorosłych, jak i dzieci – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.

Na parkingach HOMEPARK pojawiły się tablice informacyjne, a na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych HOMEPARK można znaleźć szczegóły i grafiki kampanii.

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.131.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!