Homla nabiera rozpędu


Marka Homla, zgodnie z zapowiedziami, jest w trakcie realizacji dynamicznego rozwoju sieci sprzedaży w Polsce. Celem firmy jest otwarcie 100 salonów w czołowych obiektach handlowych w Polsce. Póki co 6 grudnia w Warszawie startuje salon w Złotych Tarasach.
Od 5 grudnia produkty Homla można kupić w trzecim już salonie stacjonarnym w Krakowie, w centrum handlowym Bonarka. Powierzchnia sklepu wynosi 310 mkw. 6 grudnia w Warszawie otwarty został kolejny salon - w Złotych Tarasach o powierzchni 300 mkw.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (58%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.