Zdaniem przedstawiciela firmy, w mniejszych miastach tkwi duży potencjał, generowany m.in. przez program 500+. - Widzimy dużą siłę nabywczą, klientki chcą ubierać się modnie i mają na to pieniądze – wyjaśnia Michał Brzemiński. - Jedynym problemem są dobre lokalizacje w rozsądnych cenach, jednak w mniejszych miejscowościach znacznie łatwiej o okazje niż np. w aglomeracjach.

Równocześnie z rozwojem sieci salonów, HubStyle rozkręca kanał dystrybucyjny. – Rozpoczynamy współpracę ze sklepami multibrandowymi, a także stworzyliśmy zespół dystrybutorów regionalnych, którzy będą docierać z naszą ofertą do mniejszych miejscowości – mówi dyrektor sprzedaży HubStyle.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (60%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL