Hummel wystartował sprintem, ale rynek podbija truchcikiem

Duńska marka odzieży i sprzętu sportowego Hummel weszła na polski rynek niemal sprintem. Pierwszy sklep firma otworzyła w marcu tego roku we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim. Miesiąc później – w łódzkiej Manufakturze, a w maju – w Posnanii. – Docelowo chcielibyśmy rocznie otwierać pięć, sześć sklepów. W tym roku jesteśmy gotowi otworzyć jeszcze jeden, albo dwa salony. Chcemy się rozwijać, ale nie za wszelką cenę. Na razie rozpoznajemy rynek – zapowiada Bernard Błędowski, Retail Director Hummel Polska.
Bernard Błędowski, Retail Director hummel Polska prowadzi rozmowy z różnymi centrami handlowymi.
- Podpisaliśmy np. umowę na lokal o powierzchni 130 mkw. w Centrum Handlowym Janki w Warszawie. W obiekcie trwa rozbudowa, więc termin uruchomienia sklepu nie jest jeszcze precyzyjny. Wstępnie ma to być druga połowa 2019 r. – zapowiada Bernard Błędowski.
Dalej w artykule:
• Hummel obrał jednokierunkową drogę rozwoju – galerie handlowe. Czy firmy nie martwi zakaz handlu w niedzielę?
• Czy w rozmowach z galeriami handlowymi na temat wynajęcia lokalu poruszana jest kwestia niższego czynszu?
• Dlaczego centrala hummela w Danii nie prowadzi w ogóle własnych sklepów?

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.