Hygienika zakończyła proces przejęcia sieci Meng

Spółka zależna Hygieniki przejęła 24 drogerie Meng w Luksemburgu. To wszystkie tego typu sklepy w tym kraju. Przejęcie sieci w Europie Zachodniej ma zapoczątkować ekspansję Hygieniki, która chce się koncentrować na najbardziej perspektywicznych rynkach w handlu.
Jak mówi prezes Kamil Kliniewski, liczba sklepów drogeryjnych Meng w ciągu najbliższych dwóch-trzech lat może zostać podwojona, a jej obroty zwiększone do około 40-50 milionów euro (prognoza na przyszły rok to ok. 15 mln euro). EBITDA po wprowadzeniu nowego zarządzania powinno przekroczyć 10 proc. (w 2015 r. ok. 6 proc.).
Kliniewski zwraca uwagę na to, że przejęcie luksemburskich drogerii pozwoli Hygienice (która wkrótce zmieni nazwę na Kerdos Group) na wspólne zakupy, rozwój marek własnych na skalę europejską, obniżenie kosztów logistyki. Prowadzenie wielu działań z poziomu Polski znacznie obniży koszty działalności, co przełoży się na zwiększenie zysków z przyszłości. Z kolei dostawcom firmy da szansę rozwoju na rynkach europejskich.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (29%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0