PARTNERZY PORTALU


Idzie fala modernizacji centrów handlowych

Idzie fala modernizacji centrów handlowych
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 21 lis 2011 08:08

Rynek centrów handlowych w Polsce z etapu dynamicznego rozwoju przechodzi do fazy dojrzałości. Wciąż buduje się wiele obiektów, ale szybko ubywa białych plam i nie ma co liczyć, że w najbliższych latach liczba otwarć nowych galerii będzie dorównywała tej sprzed kilku lat. Czy w takim wypadku wyspecjalizowani deweloperzy staną w obliczu braku zleceń? Nie. Idzie fala modernizacji.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 21 lis 2011 08:08

Rynek centrów handlowych ewoluuje. Klienci są bardziej świadomi i wymagający, a otoczenie konkurencyjne jest coraz silniejsze. W naszym kraju działa obecnie ok. 360 galerii handlowych, ale aż ok. 150 z nich powstało 8-10 lat temu. Ciężko idzie im rywalizacja o konsumenta z młodszymi, nowocześniejszymi i bardzo często większymi braćmi.

- Na zachodnioeuropejskich rynkach przyjmuje się, że po okresie ok. 10 lat od wybudowania należy przeprowadzić gruntowną modernizację obiektu handlowego. W Polsce te procesy zachodzą nieco szybciej i modernizacji lub rozbudowie podlegają zarówno obiekty 3-, 5-cio jak i 10-cio letnie - mówi Anna Staniszewska, dyrektor Zespołu Doradztwa i Analiz Rynkowych DTZ.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.247.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!