PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Igor Klaja, twórca 4F: Nie wierzę, że galerie handlowe przetrwają

Klienci zaczną odwiedzać lokale przy ulicy, ale nie będą to zwykłe sklepy, które znamy, lecz modele łączące różne funkcje, tak jak nasza 4FCafé. Sądzę, że jesteśmy prekursorem - mówi Igor Klaja, prezes grupy OTCF, właściciela marek 4F i Outhorn.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 01 paź 2020 19:02

To jest tylko kwestia czasu – nie wiem, czy to będzie siedem miesięcy czy lat, ale galerie handlowe na pewno znikną. Klienci zaczną odwiedzać lokale przy ulicy, ale nie będą to zwykłe sklepy, które znamy, lecz modele łączące różne funkcje, tak jak nasza 4FCafé. Sądzę, że jesteśmy prekursorem – mówi Igor Klaja, prezes grupy OTCF, twórca marek 4F i Outhorn.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 01 paź 2020 19:02

Ile kawiarni 4FCafé postanie do końca roku ? 

Igor Klaja, prezes grupy OTCF, właściciela marek 4F i Outhorn: Cztery albo pięć. Będą to własne lokale. Chcemy przetestować ten koncept, by z pełną świadomością zaproponować franczyzę. Oczywiście wierzymy w ten projekt, ale wielu rzeczy możemy jeszcze nie wiedzieć. 

Czy to będzie wielkomiejski koncept? 

Nie. Może działać wszędzie. Podobnie jak marka 4F, która jest dostępna m.in. w takich miejscowościach, jak Rabka Zdrój, Duszniki, czy Mielno. Widzę miejsce dla naszej kawiarni w takich ośrodkach. Uważam, że w każdym mieście są osoby, które niekoniecznie szukają najtańszych miejsc i produktów. My na pewno nie będziemy najtańsi, dlatego że stawiamy na jakość. Nie potrzebujemy dużej marży na kawie i jedzeniu, ponieważ będziemy sprzedawać odzież. 

Twórca 4F otworzył pierwszą 4FCafé

No właśnie. 4FCafé właściwie nie jest kawiarnią, lecz hybrydą sklepu z kawiarnią...

Tak. To jest coś czego jeszcze nie da się nazwać, bo nigdzie nie ma takiego modelu. Nie mieliśmy żadnego pierwowzoru. Jest to nasz autorski pomysł. Zrodził się w odpowiedzi na pytanie, co by było z marką 4F, gdyby nie było galerii handlowych. 

Macie 230 sklepów w Polsce. Wszystkie przetrwały lockdown? 

Oczywiście renegocjowaliśmy wszystkie nasze umowy. Nie zrezygnowaliśmy z żadnej lokalizacji. W jednym przypadku sytuacja jest wciąż problematyczna, ale nie tylko przez Covid. Od jakiegoś czasu to powtarzam i nic się nie zmieniło: nie wierzę, że galerie handlowe przetrwają. To jest kwestia czasu – nie wiem, czy to będzie siedem miesięcy czy lat, ale one na pewno znikną. Sądzę, że klienci zaczną odwiedzać lokale przy ulicy, ale nie będą to zwykłe sklepy, które znamy, lecz modele łączące różne funkcje, tak jak nasza 4FCafé. Sądzę, że jesteśmy prekursorem. 

4FCafé łączy gastronomię ze sklepem, ale też będzie punktem odbioru artykułów zamówionych przez Internet. 

Tak, z czterech naszych sklepów internetowych: 4f.com.pl, outhorn.com, sportstylestory.com i myoutletfactory.com. Te dwa ostatnie powstały podczas lockdownu. 

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • benito 2020-10-03 18:14:22
    Ale bzdury...
  • Arkadiusz 2020-10-18 17:26:13
    Moi drodzy, Czytam i pytam, co to za bzdury? Pomysł łączenia sklepu i kawiarni nie jest żadnym prekursorskim pomysłem 4F. W Polsce jest znany od wielu lat, chociażby za sprawą Empik cafe lub Tchibo cafe. I na podstawie jakich danych autor prorokuje koniec centrów handlowych ( może za kilka miesięcy albo kilka lat) ? Wróżenie z fusów czy z tarota? Błagam o odrobinę szacunku dla poziomu wiedzy i inteligencji innych czytelników.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.232.51.240
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!