PARTNERZY PORTALU


IKEA planuje dalszą ekspansję oraz rozwój mniejszych formatów

IKEA planuje dalszą ekspansję oraz rozwój mniejszych formatów
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 21 lis 2011 17:00

IKEA ma w Polsce osiem sklepów i zapowiada dalszą ekspansję. Miejsce na nowe inwestycje widzi wciąż w największych aglomeracjach naszego kraju, ale na cel bierze również mniejsze ośrodki. - Wierzymy, że nie tylko cena i jakość są ważne. Istotny jest też czas. Dlatego moją ambicją jest, żeby dojazd samochodem do sklepu IKEA nie zajmował polskim klientom dłużej niż 60 minut - zapowiada Walter Kadnar, dyrektor szwedzkiej sieci w Polsce.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 21 lis 2011 17:00

W przyszłości meblowy gigant chce inwestować w Polsce w centra handlowe, sklepy oraz produkcję. W planach jest również rozwój mniejszych formatów w niewielkich ośrodkach, takich jak na przykład Częstochowa. Dyrektor sieci podkreśla jednak, że w naszym kraju ciągle jest miejsce na duże placówki, o czym mogą świadczyć niedawne i planowane rozbudowy już istniejących.

Najbardziej zaawansowane plany powiększenia sieci dotyczą Lublina. - Widzę dla nas dużo miejsca również w Warszawie, Szczecinie, Bydgoszczy, Białymstoku czy Rzeszowie. Wiemy, że inwestycje w tych miastach będą dużym sukcesem. Polska to prawie 40 mln mieszkańców. My mamy dostęp dopiero do ok. 6 mln - mówi Kadnar.

Szef IKEI wierzy, że rynek związany z artykułami wyposażenia domu w Polce ma ogromną przyszłość, bo wciąż jest na wczesnym etapie rozwoju.

Siłę marki potwierdza jej odporność na stagnację gospodarczą, z jaką zmagali się detaliści przez ponad dwa lata. - IKEA to ikona rynku, która jest magnesem dla szerokiej grupy konsumentów. Dotyczy to nie tylko polskiego rynku, ale każdego, na którym pojawi się szwedzki koncern - mówi Patrycja Dzikowska z Jones Lang LaSalle. - Różnorodność asortymentu sprawia, że klient zawsze znajdzie tu coś dla siebie. Kiedy w kryzysie spadła sprzedaż mebli, ciężar przeniósł się na różnego rodzaju akcesoria. To klucz do sukcesu sieci - dodaje Dzikowska.

Według przedstawicielki Jones Lang LaSalle, 6-7 dodatkowych sklepów w Polsce zapewni IKEI realizację celu, jakim jest zapewnienie 40 mln Polaków możliwość dojechania do placówki w ok. godzinę.

Jak twierdzi Walter Kadnar, sposobem na stabilną pozycję firmy jest również strategia, która zakłada bycie właścicielem obiektów, w których znajdują się sklepy sieci. - Daje to bezpieczeństwo i niezależność, a długoterminowa strategia reinwestowania zysków gwarancję rozwoju. - mówi Kadnar.

Więcej o inwestycjach IKEI: http://www.propertynews.pl/centra-handlowe/ikea-ma-budzet-inwestycyjny-na-rozbudowe-istniejacych-sklepow,5638.html


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.247.75
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!