PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

IKEA podsumowuje dobry finansowo rok i zapowiada sklep w Szczecinie

IKEA podsumowuje dobry finansowo rok i zapowiada sklep w Szczecinie
Carolina Garcia Gomez, CEO i Chief Sustainability Officer IKEA Retail w Polsce, mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 30 wrz 2019 11:10

IKEA Retail w Polsce podsumowała miniony rok finansowy, w którym sprzedaż wzrosła o 11 proc. i wyniosła ok. 4,5 mld zł. Firma zapowiada też swój dwunasty sklep w Polsce. Budowa w Szczecinie rozpocznie się już na początku października br., a otwarcie zaplanowane jest na pierwszą połowę 2021 roku.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 30 wrz 2019 11:10

– To był bardzo udany rok dla IKEA Retail w Polsce, w którym po raz kolejny odnotowaliśmy dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Jest to efekt naszych inwestycji w nowe formaty spotkań z klientami, rozwój kanałów cyfrowych i sieci dystrybucji oraz przede wszystkim wspólnej, całorocznej pracy wszystkich naszych pracowników, czyli 4900 osób. W zeszłym roku otworzyliśmy unikalny w skali światowej koncept, czyli sklep IKEA w warszawskim centrum handlowym Blue City, a w czerwcu br. uruchomiliśmy nową jednostkę logistyczną tzw. Parcel Unit w Siechnicach pod Wrocławiem. Punkt umożliwia realizowanie zamówień on-line na małe paczki i dostarczanie ich w krótkim czasie do klientów. Od momentu jego uruchomienia, w nieco ponad trzy miesiące, obsłużyliśmy już prawie 180 tys. klientów, dostarczając ok. 1,65 mln sztuk produktów – mówi Carolina Garcia Gomez, CEO i Chief Sustainability Officer IKEA Retail w Polsce i dodaje – Jako odpowiedzialna firma koncentrujemy się na długotrwałym rozwoju, korzystnym nie tylko dla naszego biznesu i klientów, ale także dla środowiska i całych społeczności. Chcemy być jeszcze bardziej dostępni, oferować przystępne ceny, a jednocześnie działać zgodnie ze zrównoważonym rozwojem. Podejmujemy kolejne kroki w kierunku prowadzenia działalności w oparciu o gospodarkę obiegu zamkniętego i przyjaznej klimatowi. Poprzez nasze produkty i rozwiązania umożliwiamy bardziej zrównoważone życie w domu, między innymi rozwijając ofertę instalacji fotowoltaicznych. Ich sprzedaż w Polsce w zeszłym roku wzrosła pięciokrotnie – na dachy polskich domów zakupionych zostało już około tysiąca naszych instalacji słonecznych. Polacy coraz bardziej interesują się energią odnawialną i cieszę się, że jesteśmy częścią tej „słonecznej rewolucji”. 

Produkty IKEA kupiło za pośrednictwem kanałów cyfrowych ponad pół miliona klientów, a sprzedaż online wzrosła aż o 68% względem poprzedniego roku i stanowi obecnie prawie 10% całej sprzedaży. Od 20 sierpnia br. IKEA ma również odświeżoną stronę internetową, pełną nowych inspiracji. Obecnie IKEA.pl jest bardziej intuicyjna, posiada uproszczoną ścieżkę zakupową, spójny interfejs na każdym urządzeniu oraz szybszą nawigację. Odwiedziny strony wzrosły o 20% w porównaniu do poprzedniego roku, a ponad 60% użytkowników skorzystało z urządzeń mobilnych.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.228.109
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.