Ikea serwuje na wynos. Również wegetariańsko


Odwiedzając sklep IKEA w Katowicach, można skorzystać z poszerzonej oferty Bistro, która w ostatnim czasie została wzbogacona o wybrane Dania restauracyjne z kuchni IKEA. Wszystkie dania serwowane są na wynos.
- W ofercie nie brakuje m.in. ulubionych klopsików szwedzkich. Także w wersji roślinnej, która z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością wśród naszych klientów. W plebiscycie RoślinnieJemy! zdobyły one miano Najlepszego Roślinnego Debiutu w Gastronomii w 2020 roku - mówi Monika Kosakiewicz-Komasara, kierownik ds. klienta biznesowego, lokalnego marketingu / zrównoważonego rozwoju IKEA w Katowicach.
Klopsiki szwedzkie (zarówno w wersji mięsnej, jak i roślinnej), hot-dogi w zestawie, ale także tarta z białą czekoladą oraz latte karmelowe - to tylko część z oferty, jaka dostępna jest w Bistro, zlokalizowanym przy wyjściu ze sklepu, za linią kas sklepu IKEA w Katowicach.
- Dania restauracyjne z kuchni IKEA i Bistro cieszą się sporą popularnością wśród naszych klientów. Ze względu na ograniczenia związane z funkcjonowaniem branży gastronomicznej dań nie możemy serwować na miejscu w Restauracji IKEA. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom - nasi klienci od dłuższego czasu pytali m.in. o możliwość kupna hot-dogów - poszerzyliśmy ofertę bistro. Wszystkie danie serwowane są na wynos - mówi Monika Kosakiewicz-Komasara.
Warto podkreślić, że w ofercie Bistro oraz Dań restauracyjnych z kuchni IKEA coraz więcej można znaleźć produktów pochodzenia roślinnego, co jest doceniane przez klientów.
- IKEA chce, aby zdrowe i zrównoważone wybory były najbardziej pożądaną opcją, jednocześnie pokazując, że żywność pochodzenia roślinnego może być naprawdę pyszna, a zrównoważone produkty przystępne cenowo. Zgodnie ze strategią „People and Planet Positive” chcemy m.in., aby do 2025 roku 50% głównych posiłków oferowanych w Restauracjach IKEA miało pochodzenie roślinne - podkreśla Monika Kosakiewicz-Komasara.
Badania przeprowadzone w 27 krajach wśród 27 000[1] osób pokazują, że trzy na cztery osoby chcą znacznie zmniejszyć swój wpływ na środowisko, a znaczna liczba osób jedzących mięso byłaby skłonna przestawić się na alternatywne produkty roślinne, gdyby smakowały jednakowo dobrze i miały tą samą cenę i wartość odżywczą. IKEA stara się odpowiedzieć na tę potrzebę, co klienci doceniają.
- 1
- 2
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.