PARTNERZY PORTALU

IKEA testuje nowy koncept

IKEA testuje nowy koncept
mat.pras.
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 22 lip 2019 16:13

Ikea przeprojektowała układ swojego sklepu w holenderskim Groningen, w którym prezentuje przedmioty według ich ceny. Koncepcji przyświeca konkretny cel: sprzedaż rozwiązań pakietowych, a nie pojedynczych mebli.

Standardowy sklep Ikea jest zaprojektowany według tych samych zasad: meble na piętrze, akcesoria na dole. Holenderski sklep testowy radykalnie przeprojektował podróż klienta: koncentruje się na konkretnych pokojach (na przykład salonie), a następnie pokazuje, jak mogą wyglądać w całości. W ten sposób szwedzka sieć ma nadzieję zainspirować swoich klientów... i sprzedać wyposażenie pokoi w pakiecie. Test jest szczegółowo monitorowany.

Nowy design sklepu powstał na podstawie uwag personelu oraz klientów, a prezentowane pokoje są zaprojektowane zgodnie z ich pomysłami i standardem życia. Pod uwagę wzięto także inne czynniki, w tym dochód przeciętnego klienta. - Groningen ma najniższy średni dochód w Holandii. Wzięliśmy to pod uwagę przy prezentacji naszych produktów. Na przykład pokazujemy kuchnie od najtańszej do najdroższej. To pozwala klientom znaleźć rozwiązanie adekwatne do ich budżetu - mówi Stefan Kroes, kierownik sklepu.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.23.219.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!