PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Ikea z nową kampanią

Ikea z nową kampanią
fot. Ikea
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 09 lut 2018 12:39

31 stycznia ruszyła kampania Ikea„Zimie na złość”, w której marka chce pokazać Polakom, jak duży wpływ na samopoczucie mają nasze cztery kąty. Szarówka za oknem nie zachęca do działania, jednak Ikea ma na to sposób. Proponuje, by na złość zimie zmienić dom w miejsce pełne pogody.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 09 lut 2018 12:39

Warunki atmosferyczne niezaprzeczalnie wpływają na nasz nastrój. Jednak to, jak mieszkamy, ma równie duże znaczenie. To w domu spędzamy najwięcej czasu, zwłaszcza zimą, gdy aura nie zachęca do wyjścia na zewnątrz. Radosny i pełen energii nastrój możemy wprowadzić do domu na przekór temu, co się dzieje za oknem. Ikea radzi, by za pomocą prostych pomysłów zmienić dom i cieszyć się świetnym humorem już teraz, nie czekając, aż nastanie wiosna.

Ikea chce być blisko ludzi – rozumieć i na bieżąco odpowiadać na ich potrzeby. Ważne, by sprawnie oraz szybko reagować na zmieniające się oczekiwania klientów. Dlatego też w ramach nowej kampanii postanowiliśmy odnieść się do tego, co widzimy za oknem i zaproponować rozwiązania, które sprawią, że codzienne życie Polaków stanie się lepsze. Podejście to jest zgodne z wizją, która towarzyszy Ikea nie od dziś – mówi Karolina Szabłowska, External Marketing Communications Manager w Ikea Retail w Polsce.

Komunikacja wizerunkowa będzie trwać od 8 lutego do 25 marca 2018 r. i zostanie połączona z kampanią wspierającą dwie linie produktowe. Pierwsza z nich, zaplanowana na luty, dedykowana jest fotelom, zaś odsłona drugiej przewidziana jest na marzec. Działania obejmują szerokozasięgowe kanały tradycyjne (TV, radio, prasa), digital oraz wszystkie sklepy Ikea w Polsce. Spot wizerunkowy będzie miał emisję w stacjach głównych TV (TVN, Polsat, TVP) oraz w kilkudziesięciu kanałach tematycznych. Kampania będzie wspierana ponadto zasięgowymi działaniami online (m.in. w serwisie YouTube i na portalu społecznościowym Facebook), a także w prasie, w ogólnopolskich tytułach wnętrzarskich, opiniotwórczych czy z segmentu lifestyle. Przewidziana jest również współpraca z influencerami z obszaru urządzania wnętrz oraz lifestyle.

W spocie słychać charakterystyczny głos Fisza z udziałem muzyki autorstwa Emade. To już trzecia kampania w ramach platformy „Ikea. Niech żyje dom” z udziałem artysty, z którym Ikea współpracuje od sierpnia 2017 r.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.237.183.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!