PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

IKEA zagęści siatkę punktów odbioru zakupów

IKEA zagęści siatkę punktów odbioru zakupów
Carolina Garcia Gomez, CEO i Chief Sustainability Officer IKEA Retail Polska.
  • Autor: Property News/Grażyna Kuryłło
  • Dodano: 06 lis 2019 11:32

Budowa ostatniego w standardowym formacie sklepu IKEA rozpocznie się na początku 2020 r. w Szczecinie. W mieście działa jedynie jeden z pięciu punktów odbioru zamówień. W przyszłym roku sieć wzbogaci się o nowe placówki. – Chcemy być bliżej klientów. Planujemy rozwijać mniejsze punkty odbioru zamówień również w miastach, gdzie nie ma naszych stacjonarnych sklepów – zapowiada Carolina Garcia Gomez, CEO i Chief Sustainability Officer IKEA Retail Polska.

  • Autor: Property News/Grażyna Kuryłło
  • Dodano: 06 lis 2019 11:32

W którym kierunku rozwijać się będzie sieć sprzedaży IKEA? 

Carolina Garcia Gomez, Carolina Garcia Gomez, CEO i Chief Sustainability Officer IKEA Retail Polska: Najważniejszym kanałem jest dla nas teraz online, zatem priorytetem jest usprawnienie klientom zakupów poprzez zagęszczenie siatki punktów odbioru zamówień. Wciąż mamy białe plamy na mapie sprzedażowej, ale paczki z zamówionym towarem dostarczamy wszędzie. Będziemy również inwestować w działające sklepy. Następnie poczekamy na rezultaty pilotażu naszych małych miejskich konceptów. Postanowiliśmy przedłużyć testy o kolejny rok.

Czy jest to koncept przeznaczony do galerii handlowych?

Nie. Tak akurat się stało w Warszawie, ale na świecie są to różne lokalizacje. W Paryżu, w Tokio i w Madrycie sklepy uruchomione zostały w centrum miasta. Jest to na razie format przeznaczony do dużych metropolii.

Dalej w wywiadzie:

Jak IKEA odpowiada na globalną transformację rynku handlowego?

• Na jakim etapie jest projekt w Zabrzu?

• Czy koncept w Blue City jest symptomem nowego modelu biznesowego czy przejawem dywersyfikacji portfela?

• Jak się sprawdza sprzedaż paneli solarnych?

• IKEA zobowiązała się do 2030 r. stać się biznesem cyrkularnym. Firma jest już całkowicie samowystarczalna energetycznie. Jakie inne wyzwania ekologiczne stoją przed koncernem?

 

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Young & Power 2019-11-14 12:18:15
    IKEA nie ma co zagęszczać sieci, bo w związku z obcą polskiej kulturze ślepą promocją zachowań LGBT i sprzedażą drzewek i ozdób świątecznych- już nie jako świątecznych i Bożonarodzeniowych - bardzo wielu dotychczasowych klientów zrezygnuje z zakupów w tej sieci.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.176.85
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.