Inditex ma nowy cel - wszystkie marki dostępne na całym świecie


Zara, Bershka, Stradivarius i wszystkie inne marki z portfolio grupy Inditex będą do kupienia online na całym świecie. Intensywny rozwój e-commerce to jeden z priorytetów hiszpańskiego potentata.
Jak zadeklarował Pablo Isla, CEO Inditex, podczas otwarcia flagowego salonu Zara przy głównej ulicy handlowej Mediolanu, wszystkie marki grupy będą dostępne dla internetowych klientów do 2020 roku. - Chcemy, by nasze kolekcje modowe były dostępne także w tych zakątkach świata, gdzie nie ma naszych salonów - zapewniał.
CEO grupy Inditex zaznaczył również, że do 2020 roku wszystkie marki grupy przyjmą zintegrowany system zarządzania zapasami we wszystkich krajach, w których działają sklepy każdej z sieci. System ten pozwala realizować zamówienia online w sklepach stacjonarnych. Do chwili obecnej zintegrowane zarządzanie zapasami ma miejsce w sklepach Zara na 25 rynkach, w tym w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Chinach, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Meksyku. Obecnie Inditex ma sklepy na 96 rynkach i działa online na 49 rynkach - w tym w Polsce, gdzie prowadzi sprzedaż internetową wszystkich swoich marek.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.