PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Instersport zakłada powrót do porównywalnej sprzedaży LFL jesienią. Nie zaprzestaje prac nad przejęciem 4Faces

Instersport zakłada powrót do porównywalnej sprzedaży LFL jesienią. Nie zaprzestaje prac nad przejęciem 4Faces
Fot. Shutterstock, Maryia_K
  • Autor: PAP/Propertynews.pl
  • Dodano: 30 mar 2020 19:46

Intersport Polska, właścicieli 31 sklepów sportowych w naszym kraju, pracuje nad redukcją kosztów we wszystkich obszarach - podała spółka w komunikacie. Zarząd firmy podkreśla, że nie zaprzestano działań zmierzających do formalnego przejęcia sklepów 4Faces.

  • Autor: PAP/Propertynews.pl
  • Dodano: 30 mar 2020 19:46

Firma zakłada powrót do osiągania porównywalnej sprzedaży w ujęciu LFL najwcześniej jesienią.

"(...) spółka pracuje nad redukcją kosztów we wszystkich obszarach i dostosowaniem planów rocznych do obecnej sytuacji. Przewidując, że galerie handlowe zostaną uruchomione najwcześniej w maju br., spółka planuje powrócić do osiągania porównywalnych obrotów w ujęciu LFL najwcześniej jesienią 2020 r." - czytamy w komunikacie.

Nowa rzeczywistość

Właściciel sieci sklepów sportowych podjął szereg działań mających na celu ograniczenie negatywnego wpływu pandemii na spółkę i przygotowanie się do funkcjonowania w nowej rzeczywistości.

Jak czytamy w komunikacie, w wyniku przymusowego zamknięcia sklepów stacjonarnych zlokalizowanych w galeriach handlowych, sprzedaż detaliczna, prowadzona dotychczas tradycyjnym kanałem, została przekierowana na sprzedaż internetową, realizowaną głównie z magazynu centralnego. Nieprzerwanie realizowana jest sprzedaż hurtowa z magazynu centralnego. Zarząd podjął decyzję o zawieszeniu bieżących dostaw do jesieni 2020 r. ze względu na wystarczający stan zapasów magazynowych.

Realizowana nieprzerwanie sprzedaż w kanale e-commerce oraz sprzedaż hurtowa pozwalają spółce utrzymać płynność finansową na minimalnym poziomie - podaje firma.
W związku z nagłym ograniczeniem przychodów ze sprzedaży w sklepach stacjonarnych, spółka podjęła działania zmierzające do maksymalnego przesunięcia bieżących płatności: m.in. złożyła wnioski o odroczenie składek ZUS, podatków, spłat rat kredytów oraz zmniejszenie i odroczenie opłat czynszowych. Zaproponowała również dostawcom przełożenie płatności wg indywidualnych harmonogramów.

W pierwszym okresie zamknięcia galerii handlowych, tj. od 14 do 31 marca spółka maksymalnie zoptymalizowała koszty pracownicze poprzez wykorzystanie zaległych urlopów i innych nieobecności usprawiedliwionych. "Spółka złożyła również do Państwowej Inspekcji Pracy wniosek o wydłużenie okresu rozliczeniowego godzin pracy. Poza tym zarząd podjął działania w kierunku ograniczenia wszystkich bieżących kosztów" - czytamy dalej.

  • 1
  • 2

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.132.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!