Intermarche zainwestuje 100 mln zł


Nowe stacje paliw, projekt budowy stacji doładowań samochodów elektrycznych, rozwój w segmencie multikanałowości to główne inwestycje sieci Intermarché w ostatnim czasie. Zdaniem dyrektora generalnego Intermarché Armena Papazjana, sieć ma duże możliwości dalszego rozwoju w poszczególnych formatach i kanałach sprzedaży. Jak ocenia, pierwsze półrocze tego roku było dla sieci bardzo dobre.
- Obecnie dostrzegamy dużą przestrzeń dla dalszego rozwoju szyldu Intermarché w poszczególnych formatach i kanałach sprzedaży. Jesteśmy przekonani, że zdołamy sprostać zarówno wymaganiom klientów, jak i rynku. Aby usprawnić naszą pracę i podnosić zadowolenie klientów z naszych usług, intensywnie pracujemy nad wieloma rozwiązaniami i inicjatywami handlowymi, o których wdrożeniu na pewno będziemy informować – mówi Armen Papazjan w rozmowie z serwisem dlahandlu.pl.
Dyrektor generalny sieci bardzo pozytywnie ocenia dynamikę sprzedaży Intermarché w pierwszym półroczu 2018 r. - Sieć wraz z przymarketowymi stacjami paliw wypracowała w tym okresie prawie 2,5 miliarda złotych obrotów, co oznacza wzrost o blisko 4,5 proc. r/r. Tylko w drugim kwartale br. pod szyldem Intermarché zostały otwarte dwa nowe sklepy – w Gnieźnie i Kosakowie koło Gdyni, dzięki którym miasta zyskały dodatkowe wpływy z podatków oraz nowe miejsca pracy. W tym okresie Intermarché rozwinęło także swoją sieć stacji paliw o dwa nowe obiekty – w Rawie Mazowieckiej i Koninie. Tym samym Intermarché umocniło swoją pozycję lidera w segmencie przymarketowych stacji paliw - mówi.
Przypomnijmy, sieć zamknęła od początku roku 7 placówek. Zdaniem Armena Papazjana, każda taka decyzja jest podejmowana indywidualnie, po wnikliwej analizie.
Dyrektor generalny Intermarche: Na inwestycje w br. wydamy 100 mln zł
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.