Internet przyszłością handlu
Szybki rozwój usługi Tesco Ezakupy - w ciągu niewiele ponad pół roku Tesco Polska uruchomiło sprzedaż online w 9 miastach - oraz badania rynkowe dowodzą, że właśnie w internecie należy upatrywać przyszłości handlu.
Jak ułożyć produkty na półce sklepowej, aby odpowiedzieć na potrzeby klientów? Jaki powinien być optymalny asortyment, ceny, promocje? Czy kupując wino klienci szukają wina czerwonego lub białego czy raczej zwracają uwagę na kraj pochodzenia? Odpowiedzi na te pytania można uzyskać już od kilku lat dzięki narzędziom oferowanym przez firmę dunnhumby.
Tego jak kształtują się zwyczaje zakupowe w internecie możemy dowiedzieć się z analiz zachowania konsumentów kupujących za pośrednictwem usługi Tesco Ezakupy.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.