Intersport liczy przychody


W trzecim kwartale br. Intersport odnotował rok do roku wzrost sprzedaży o 1,8 proc. na bazie porównywalnych sklepów, z czego dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wzrosła w tym okresie o 85 proc.
Łączne przychody netto ze sprzedaży w trzecim kwartale wyniosły 42 221 tys. zł, czyli o 2,6 proc. mniej niż w III kwartale 2017 roku (było: 41 142 tys. zł). Jednocześnie w związku z restrukturyzacją sieci handlowej powierzchnia sprzedaży według stanu na dzień 30.09.2018 r. była mniejsza rok do roku o 5,4 proc.
Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: buty sportowe, running, rowery, zaś spadek sprzedaży odnotowano w kategorii turystyka, ze względu na utrzymujące się wysokie temperatury niesprzyjające sprzedaży kurtek.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.