Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: fitness damski, buty sportowe, rowery i running, zaś największe spadki sprzedaży w kategoriach: turystyka i narciarstwo - głównie ze względu na wysokie temperatury utrzymujące się w październiku i listopadzie.

Narastająco, od stycznia do grudnia 2018 roku, Spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 181 975 tys. zł, czyli o 1,1 proc. mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 183 934 tys. zł) - z czego dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 57 proc.. Jednocześnie rok do roku spółka odnotowała wzrost marży wartościowej o 4,3 proc.  oraz wzrost obrotów o 0,4 proc. w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów. Wg stanu na dzień 31.12.2018 roku powierzchnia handlowa sieci  była mniejsza rok do roku o 5,4 proc. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl