Przychody netto ze sprzedaży Intersport w czwartym kwartale 2018 roku wyniosły 48 247 tys. zł, czyli o 5,5 proc. mniej niż w czwartym kwartale 2017 roku. Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e- commerce wzrosła w tym okresie o 58 proc. Jednocześnie, w związku z restrukturyzacją sieci handlowej, powierzchnia sprzedaży w czwartym kwartale 2018 roku była mniejsza rok do roku o 5,4 proc.
Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: fitness damski, buty sportowe, rowery i running, zaś największe spadki sprzedaży w kategoriach: turystyka i narciarstwo - głównie ze względu na wysokie temperatury utrzymujące się w październiku i listopadzie.
W czwartym kwartale 2018 roku spółka poprawiła rok do roku wynik finansowy o 9 proc. odnotowując stratę brutto w wysokości 3,163 tys. zł (było: 3.474.tys. zł).
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (59%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.