Jak Gemini Park Bielsko-Biała stało się centrum rodzinnym


Jedną z pierwszych decyzji, którą podjęliśmy wspólnie z zarządem była zmiana pozycjonowania centrum z modowego na rodzinne. Zależało nam na odróżnieniu się od konkurencji, odpowiadając jednocześnie na trendy rynkowe i konsumenckie - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Centrum Handlowego Gemini Park Bielsko-Biała.
- Przygotowaliśmy długofalową strategię rozwoju. Strategia ta opiera się na kilku kluczowych dla nas obszarach. Po pierwsze stworzenie optymalnego i odróżniającego się od lokalnej konkurencji tenant mixu odpowiadającego na potrzeby rodzin z dziećmi. Po drugie zmiana strategii marketingowej. Skoncentrowaliśmy się na działaniach skierowanych do rodziny. Trzecim z obszarów, na którym się skupiliśmy było zapewnienie, aby klienci, którzy nas odwiedzają czuli się komfortowo. Komfortowo już od wjazdu na parking. Jako pierwsi i jak dotąd jedyni w regionie wdrożyliśmy nowoczesny system parkingowy ułatwiający kierowcom nie tylko parkowanie, ale także płynne poruszanie się po parkingu. Kolejnym ważnym dla rozwoju Gemini Park Bielsko-Biała obszarem było zagospodarowanie terenów zewnętrznych w taki sposób, aby wprowadzić nowe, niedostępne wewnątrz centrum funkcje maksymalnie wzbogacające ofertę rekreacyjno-rozrywkową. Chcąc się wyróżnić na tle konkurencji w 2016 roku zbudowaliśmy obok centrum ekologiczny park rozrywki W DECHE. Na powierzchni 5 tys. mkw. zlokalizowano ponad 40 oryginalnych, drewnianych atrakcji. Konsekwentna realizacja strategicznych założeń przełożyła się na znaczącą poprawę wyników footfallu, obrotów i komercjalizacji centrum - Krzysztof Brączek.
W 2016 roku Gemini Park Bielsko-Biała odwiedziło o 83 proc. więcej klientów niż w roku 2013, a wyniki pierwszych siedmiu miesięcy 2017 roku pozwalają szacować, iż w tym roku osiągnięty zostanie wynik o ponad 100 proc. lepszy niż w 2013 r. Na tym oczywiście nie poprzestajemy. - W planach mamy m. in. nowoczesne strefy odpoczynku w pasażach handlowych, otwarcie pierwszej w mieście stacji ładowania samochodów elektrycznych, parking dla motocykli i autokarów. W przyszłym roku powiększymy także Park W DECHE, a we współpracy z Urzędem Miasta zrewitalizujemy i wyposażymy w nowe, innowacyjne funkcje tereny otaczające centrum – dodaje Krzysztof Brączek.
Krzysztof Brączek objął funkcję dyrektora Centrum Handlowego Gemini Park Bielsko-Biała w trakcie rozbudowy, komercjalizacji rozbudowywanej części centrum oraz rekomercjalizacji jego starej części.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.