PARTNERZY PORTALU


Jak pogodzić handel tradycyjny z nowoczesnym

Jak pogodzić handel tradycyjny z nowoczesnym
fot. Shutterstock
  • Autor: Puls Biznesu
  • Dodano: 18 kwi 2017 10:05

Polacy coraz chętniej robią zakupy w sieci. Czy właściciele tradycyjnych sklepów mają się czego obawiać? - zastanawia się Puls Biznesu.

  • Autor: Puls Biznesu
  • Dodano: 18 kwi 2017 10:05

Rozwój technologii wpływa na zachowania zakupowe. Dotyczy to zwłaszcza pokolenia milenialsów, których życie coraz częściej toczy się w wirtualnej rzeczywistości. Zdaniem specjalistów, nie należy jednak oczekiwać z góry przegranej wojny tradycyjnych punktów sprzedaży z sektorem e-commerce.

Sklepy stacjonarne coraz częściej pełnią rolę showroomu. Tradycyjne witryny i wnętrza salonów wyposaża się m.in. w multimedialne ekrany, tablety lub ekrany ścienne połączone w sterowaną zdalnie sieć.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

— Współczesna sprzedaż to równomierne rozwijanie wszystkich platform: stacjonarnych, internetowych i mobilnych. Wiedzą to od dawna liczące się marki, bo ich produkty są dostępne w sieci i w tradycyjnych punktach sprzedaży. Omnichannel jest dziś najważniejszym trendem w branży handlowej. Sklepy stacjonarne zawsze będą istniały, ale będzie się zmieniała ich rola, a co za tym idzie — forma — tłumaczy Anna Sulima-Gillow z firmy Forbis Group.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Gr 2019-08-20 22:26:39
    Nie bydzie sklepow, jak w Chinach

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.229.142.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!