Jak powiększyć zasięg oddziaływania centrum handlowego?


Catchment area, czyli strefa oddziaływania centrum handlowego jest jednym z czynników określających potencjał obiektu. Gęstość zaludnienia oraz profil mieszkańca wpływa na pozycjonowanie centrum oraz jego późniejszą strategię komunikacyjną. Czy istnieje recepta na skuteczne przyciągnięcie konsumentów nie tylko z miasta, w którym jest zlokalizowane centrum handlowe, ale również z regionu?
Wyznaczenie zasięgu obiektu pozwala ustalić liczbę ludności i to w jakiej odległości od centrum handlowego mieszkają potencjalni klienci. Co więcej, daje lepszy obraz działalności i uświadamia deweloperom na jakich udoskonaleniach powinni się skupić, aby dotrzeć do interesującej ich grupy klientów.
- Recepta na skuteczny czynnik przyciągający konsumentów z regionu do centrum handlowego, to przede wszystkim atrakcyjny, dopasowany do potrzeb tenant mix, a także ciekawa oferta usługowa. Ważnym elementem jest też reagowanie na zapotrzebowanie klientów, zapewniając im interesujący wybór oferty dodatkowej. Przykładem obiektu, który odwiedzają mieszkańcy z całego regionu, jest Gemini Park Tarnów. W ubiegłym roku centrum zanotowało rekordowy wynik odwiedzalności podczas eventów organizowanych z okazji Dnia Dziecka. Skutecznym rozwiązaniem może być także zaadaptowanie przestrzeni wokół obiektu pod działalność rozrywkową. Park Radości funkcjonujący przy Centrum Handlowo-Rozrywkowym Gemini Park Bielsko-Biała oferuje atrakcje dodatkowo przyciągające klientów. Na jego terenie znajduje się m.in. plac zabaw, zjeżdżalnie, czy boiska do siatkówki. Odwiedzający mogą skorzystać z plenerowych zajęć sportowych, zorganizowane są zajęcia edukacyjne dla dzieci i rodziców, czy zimowe atrakcje. Podobne rozwiązanie planujemy w budowanym obecnie Centrum Handlowym Gemini Park Tychy - komentuje Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.