PARTNERZY PORTALU


Jak przyciągnąć klienta? Te sieci już wiedzą...

Jak przyciągnąć klienta? Te sieci już wiedzą...
fot. Pixabay
  • Autor: marketing-news.pl
  • Dodano: 17 cze 2016 15:50

Biedronka, Ikea i Rossmann to sklepy najczęściej brane pod uwagę przez konsumentów przy planowaniu zakupów - wynika z badań firmy Listonic.

  • Autor: marketing-news.pl
  • Dodano: 17 cze 2016 15:50

Biedronka zdystansowała Lidla, Ikea urosła kosztem konkurencji, a Rossmann odwrócił spadkowy trend z ostatnich lat i wciąż jest monopolistą.

Miejsca 4. i 5. zajmują Auchan i Kaufland. Pozostałe sieci, które nieznacznie rosną, to Aldi, Netto i Intermarche.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Tomasz 2016-10-21 06:39:58
    Wielkim sieciom klienta przyciągnąć zdecydowanie łatwiej i to w każdej branży a będąc mniejszą firmą wtedy trzeba znacznie większej kreatywności i to samodzielnie bez sztabu marketingowców, ja jednak zdaję się w dużej mierze na siłę kart rabatowych i stałego klienta, które jeszcze nigdy nie zawiodły, bo jeżeli klient widzi wynikającą z każdej kolejnej wizyty korzyść to zwyczajnie wraca, ważna jest też sama jakość kart bo wiadomo, że nie można dać byle jakiej karty która zginie w natłoku innych wręczanych każdym kroku, ja mam akurat z cardon i zarówno jeżeli chodzi o projekt jak i jakość to wszystko stoi na najwyższym poziomie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.247.75
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!