Jak radzi sobie katowicki Supersam? Oto pierwsze podsumowanie


Niespełna cztery miesiące temu został oddany do użytku Dom Handlowy Supersam, zrealizowany przez Griffin Real Estate. Jeszcze przed otwarciem, centrum zostało w pełni skomercjalizowane. Pierwsze miesiące funkcjonowania pokazują, że obroty i odwiedzalność obiektu stale rosną.
Na powierzchni 23 tys. mkw. powierzchni handlowej mieści 76 sklepów i punktów handlowo-usługowych. Tenant mix został zróżnicowany i dopasowany pod mieszkańców Katowic. W obiekcie znalazły się aż 24 marki nieobecne do tej pory w centrum Katowic: Empik, Pepco, Aldi, New Look, Monnari, Sportsdirect, Atlantic, Silesia Jeans, Szachownica, Grey Wolf, UrbanCity, Sergio Leone, TextilMarket, KIK, Passero, Strefa Diet, Hobby4Men, Top Secret, Zzadimo, Esotiq, Pafoscan Sport, Greenpoint, Strefa podróży i fitness Pure Jatomi.
- Pierwsze miesiące pokazały, że Supersam był inwestycją trafioną, spełniającą oczekiwania zarówno najemców, jak i klientów. Zyskaliśmy rzesze stałych odwiedzających. To co wyróżnia nas na tle konkurencji to przede wszystkim fakt, iż centrum jest kompaktowe i wygodne, idealne dla wszystkich ceniących sobie czas i komfort. Dzięki nam też ulica Stawowa w końcu odżyła i odzyskała dawny miejski, handlowy potencjał. Ponadto staramy się angażować w inicjatywy lokalne i społeczne, wsparliśmy m.in. Dom Aniołów Stróżów i pierwszy piłkarski Memoriał imienia. B.D.R. Kmiecików – komentuje Grażyna Morawiec Jóźwicka, dyrektor Domu Handlowego Supersam.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.