PARTNERZY PORTALU

Jak radzi sobie rosyjski Melon w Polsce? Rzeczywistość weryfikuje plany

Zarina, fot. mat. prasowe
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 22 sty 2018 08:00

Rosyjska grupa modowa Melon Fashion wkroczyła na polski rynek wiosną 2017 r. mając apetyt na ekspansję i otwarcie 50 placówek w ciągu pięciu lat. Do końca ubiegłego roku otworzyła łącznie sześć swoich sklepów. Patrycja Machut, prezes Melon Fashion Polska, w rozmowie z portalem Propertynews.pl opowiada, jak nowe brandy radzą sobie na wymagającym polskim rynku i dlaczego sieć musiała zrewidować plany rozwoju.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 22 sty 2018 08:00

W 2017 r, jako pierwsze w Polsce pojawiły się salony pod szyldem be free, najpierw w gdyńskiej Rivierze, a następnie w Posnanii. Jesienią dołączyły kolejne brandy – Love Republic otwarto w poznańskiej Avenidzie, a wszystkie trzy marki Melon Fashion: befree, Love Republic, Zarina pojawiły się w Galerii Północnej.

- Jeśli chodzi o wyniki sklepów Zarina i Love Republic, jesteśmy zadowoleni i pozytywnie patrzymy w przyszłość. Klienci bardzo pozytywnie odbierają ofertę tych dwóch marek, co dla nas jest najlepszą rekomendacją oraz kołem zamachowym do dalszego działania – mówi Patrycja Machut, prezes Melon Fashion Polska. - Natomiast befree ma dużo ciężej, ze względu na liczną konkurencję - dodaje.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (62%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.168.110.128
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!