Przez pięć lat istnienia Dekadę Myślenice odwiedziło ponad 7 mln klientów, czyli ok. 120 tys. osób miesięcznie, a wyniki frekwencyjne samego dworca autobusowego w Myślenicach wynoszą 200 tys. osób miesięcznie. Świadczy to o dużej popularności tej inwestycji – mówi Aleksander Walczak, prezes zarządu Dekada SA.
Dekada Myślenice, zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjne, należące do grupy Dekada, 15 lipca obchodziła 5 lat swojego funkcjonowania. To pierwszy obiekt w portfolio firmy, który rozpoczął rozwój sieci centrów Dekada w całej Polsce.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (93%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze