PARTNERZY PORTALU


Jaka przyszłość czeka sieć Tesco?

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 23 lip 2014 13:42

Pierwszym zadaniem Dave'a Lewisa, eksperta od spraw brandingu, będzie zdefiniowanie tożsamości Tesco. Philip Clarke (poprzedni prezes) przyznał, że brand Tesco niesie za sobą pewien bagaż - nie kojarzy się ani z konkretną ceną, ani z konkretną jakością. Obawiamy się, że bez jasnego samookreślenia Tesco nadal będzie tracić klientów na rzecz lepiej zdefiniowanych konkurentów - komentuje zmiany na stanowisku prezesa sieci Tesco Natalie Berg, analityk Planet Retail.

Zdaniem Berg, w nowej roli Dave'owi Lewisowi, który poprzednio pracował w Unileverze, bardzo przyda się bogate doświadczenie zdobyte w sektorze FMCG. Lewis w Unileverze był szefem działu produktów higieny osobistej.

- Choć sądzimy, że Clarke mocno przyczynił się do znaczącego progresu w odświeżaniu istniejących sklepów, fundamentalnym problemem pozostaje fakt, że klienci nie chcą już odbywać długich, cotygodniowych wypraw do oddalonych od nich, wielkich hipermarketów. Zmiana kierownictwa może wnieść do Tesco bardzo potrzebne świeże spojrzenie, jednak strukturalnych zmian w całym sektorze spożywczym nie da się już odwrócić. Lewis będzie musiał repozycjonować Tesco, aby zaadaptować sieć do otoczenia, które się zmieniło - ocenia Berg.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (21%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.20.246
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!