• Bartłomiej Rychcik, CEO Enata Bread: Klienci na osiedlach mieszkaniowych kupują z myślą o rodzinie, a w biurowcach – o dobrym samopoczuciu, niezbędnym do efektywnej pracy.
  • Michał Urbanek, doradca biznesowy ds. ekspansji Tefal (Groupe SEB): W obrębie osiedli mieszkaniowych łatwiej przywiązać klienta do marki. Jest on mniej anonimowy, a sprzedaż – bardziej relacyjna.
  • Małgorzata Ostrowska, dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży, J.W. Construction: Zapotrzebowanie na usługi w pobliżu miejsca zamieszkania, w myśl zasady 15-minutowego miasta, spowodowało wzrost popytu na lokale usługowe na terenie osiedli.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL