Jeden miesiąc, trzy otwarcia


Media Markt zamyka maj bilansem trzech nowych sklepów w Tarnobrzegu, Puławach i Tczewie.
W ostatnich miesiącach sieć Media Markt dystrybuująca sprzęt RTV i AGD przeprowadziła także modernizację istniejących już marketów oraz inwestowała w rozwój sprzedaży on-line. Wszystkie dotychczasowe działania, a także dalsze plany rozwoju Media Markt związane są z realizacją strategii rozwoju wielokanałowego.
Inwestycje w tradycyjny kanał sprzedaży obejmują także modernizację istniejących już sklepów. W bieżącym roku takie zmiany objęły markety w Piotrkowie Trybunalskim, Bydgoszczy i Koninie. W każdym z punktów nastąpiła reorganizacja działów produktowych uwzględniająca aktualne trendy - utworzono nowoczesne strefy dedykowane poszczególnym grupom produktowym, w tym najnowszej technologii mobilnej, gadżetom, czy elektronice sportowej. Dzięki nowej formie ekspozycji klienci jeszcze łatwiej mogą porównać właściwości oraz ceny dostępnych urządzeń.
Aktualnie sieć posiada 57 marketów w 47 miastach Polski.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.