Jest potencjał, brakuje innowacyjności - relacja z sesji o rynku centrów handlowych na Property Forum Wrocław

Wbrew pozorom, głównym hamulcem w rozwoju nowych centrów handlowych we Wrocławiu wcale nie musi być najwyższy poziom nasycenia tego typu powierzchnią w kraju, ale brak pomysłu na nowy koncept, który przełamałby powtarzalność oferty istniejących obiektów. Czy szansę na realizację innowacyjnego projektu, który przyciągnie klientów, daje teren przy stadionie Śląska Wrocław?
- Wrocław i całe województwo dolnośląskie to rynek wręcz przesycony centrami handlowymi - uważa Barbara Dyś, pełnomocnik zarządu ds. ekspansji i rozwoju spółki Rank Progress. Średnie nasycenie powierzchnią handlową na 1000 mieszkańców Polski wynosi 500 mkw., podczas gdy we Wrocławiu jest to 750 mkw.
Zaplanowane w najbliższym czasie rozbudowy już istniejących centrów handlowych, czyli Parku Handlowego Bielany, Magnolii Park czy Pasażu Grunwaldzkiego, podniosą ten współczynnik do 900 mkw. powierzchni na 1000 mieszkańców. - W ten sposób rynek na pewien czas zostanie nasycony. Deweloperzy o tym wiedzą i podchodzą do nowych inwestycji bardzo ostrożnie. Z drugiej strony mają już wykupione działki pod kolejne projekty - dodaje.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (87%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.