PARTNERZY PORTALU


Jest potencjał, brakuje innowacyjności - relacja z sesji o rynku centrów handlowych na Property Forum Wrocław

Jest potencjał, brakuje innowacyjności - relacja z sesji o rynku centrów handlowych na Property Forum Wrocław
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 29 lis 2012 13:44

Wbrew pozorom, głównym hamulcem w rozwoju nowych centrów handlowych we Wrocławiu wcale nie musi być najwyższy poziom nasycenia tego typu powierzchnią w kraju, ale brak pomysłu na nowy koncept, który przełamałby powtarzalność oferty istniejących obiektów. Czy szansę na realizację innowacyjnego projektu, który przyciągnie klientów, daje teren przy stadionie Śląska Wrocław?

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 29 lis 2012 13:44

- Wrocław i całe województwo dolnośląskie to rynek wręcz przesycony centrami handlowymi - uważa Barbara Dyś, pełnomocnik zarządu ds. ekspansji i rozwoju spółki Rank Progress. Średnie nasycenie powierzchnią handlową na 1000 mieszkańców Polski wynosi 500 mkw., podczas gdy we Wrocławiu jest to 750 mkw.

Zaplanowane w najbliższym czasie rozbudowy już istniejących centrów handlowych, czyli Parku Handlowego Bielany, Magnolii Park czy Pasażu Grunwaldzkiego, podniosą ten współczynnik do 900 mkw. powierzchni na 1000 mieszkańców. - W ten sposób rynek na pewien czas zostanie nasycony. Deweloperzy o tym wiedzą i podchodzą do nowych inwestycji bardzo ostrożnie. Z drugiej strony mają już wykupione działki pod kolejne projekty - dodaje.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (87%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.50.201
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!