- Sprzedaż bydgoskiego centrum handlowego Focus Mall jest drugą co do wielkości transakcją inwestycyjną w tym roku na polskim rynku nieruchomości handlowych. Sfinalizowanie umowy potwierdza, że wśród inwestorów istnieje popyt na wysokiej jakości obiekty handlowe o ugruntowanej pozycji rynkowej, z mocną bazą lojalnych klientów, w dobrych lokalizacjach w Polsce - tłumaczy Agata Sekuła, dyrektor Działu Rynków Kapitałowych w Europie Środkowo - Wschodniej, JLL.

Focus Mall, o powierzchni najmu ok. 44 000 mkw. w ramach dwóch kondygnacji oraz budynków historycznych, jest największym centrum handlowo - rozrywkowym zarówno w Bydgoszczy, jak i całym województwie kujawsko - pomorskim. Oferta obiektu obejmuje 137 sklepów i punktów usługowych, jak również rozwiniętą część gastronomiczną oraz rozrywkową (multipleks). Do grona najemców Focus Mall należą takie marki jak m.in. Alma, Bershka, C&A, Cinema City, Cropp, H&M, House, Mango, New Look, New Yorker, Pull & Bear, Reserved, Saturn czy Zara. Goście mają do swojej dyspozycji ok. 1 000 miejsc parkingowych. Centrum oddano do użytku w 2008 r.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl