JLLS: Coraz więcej międzynarodowych sieci pozytywnie ocenia potencjał polskiego rynku
Według Jones Lang LaSalle, coraz więcej międzynarodowych firm pozytywnie ocenia potencjał rynku polskiego i decyduje się na otwieranie swoich sklepów w naszym kraju.
- Duża dostępność wysokiej jakości powierzchni handlowych, w połączeniu w rosnącą siłą nabywczą, przyciąga nowe marki przede wszystkim do głównych miast regionalnych. Spośród marek, które rozpoczęły działalność w 2011 roku, dominują te związane z modą oraz obuwiem - wyjaśnia Dagmara Filipiak, starszy konsultant w dziale Reprezentacji Najemców Powierzchni Handlowych w Jones Lang LaSalle.
Jak dodaje, branża dziecięca również cieszy się dużym zainteresowaniem. Świadczy o tym m.in. debiut marki Toys"R"Us, zaplanowany na 26 listopada w warszawskim CH Blue City. - Nowe marki wchodzące na rynek zapewniają polskiemu konsumentowi szerszy wybór asortymentowy oraz cenowy - podsumowuje Dagmara Filipiak.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.