• Jula niedawno zdobyła status placówki pocztowej i otworzyła wszystkie sklepy w niedziele niehandlowe, mimo że w lutym ma wejść uszczelniające ustawę prawo, które uniemożliwi jej pracę w te dni. Sieć liczy na dodatkowy przychód przez sześć niedziel do końca stycznia, bo to najlepszy okres handlowy roku.

• Jula już nie chce być tylko wielkomiejską marką. Doświadczenie 10 lat na polskim rynku pokazało, że również w ośrodkach poniżej 100 tys. mieszkańców marka z sukcesem może otwierać sklepy. Tak jest w Nowym Sączu i w Słupsku. Kolejne małe miasta są na radarze.

• Spośród 16 lokalizacji Juli w Polsce, tylko cztery działają w galeriach handlowych.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL