Jula, planując ekspansję, koncentruje się na dużych miastach ze względu na ich potencjał. - W Warszawie mamy tylko dwie lokalizacje: na Targówku i w Jankach. Tymczasem spokojnie mogło by być od czterech do pięciu multimarketów. Szukamy nowych możliwości. Na przykład w Krakowie, gdzie nas w ogóle nie ma i w aglomeracji śląskiej - mamy tam tylko obiekt w Gliwicach. Najprawdopodobniej nasza ekspansja będzie się opierała na nowo powstających parkach handlowych – tłumaczy Tomasz Wienke.

Dalej w artykule:

• Z jakiego powodu szwedzka marka pojawiła się w Polsce?

• Co ma wspólnego sklep internetowy z łuparkami do drewna?

• Co robi Jula w Męskich Szopach?

 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL