• Odkąd JYSK otworzył swój pierwszy sklep w Danii w 1979 roku, firma rozrosła się do ponad 3200 sklepów na całym świecie. Teraz skandynawski sprzedawca artykułów wyposażenia wnętrz rozszerza swoją działalność na nowy rynek w Turcji.
  • Pierwsze sklepy JYSK w Turcji powitały klientów w stambulskich centrach handlowych Torium AVM i Oasis Cadde.
  • Z łącznej liczby 48 krajów, 28 jest obsługiwanych bezpośrednio przez JYSK, podczas gdy pozostałe działają na zasadzie franczyzy.

Silna wiara w rynek turecki znajduje również odzwierciedlenie w ambitnym planie ekspansji JYSK. Fot. Mat. prasowe.
Silna wiara w rynek turecki znajduje również odzwierciedlenie w ambitnym planie ekspansji JYSK. Fot. Mat. prasowe.

- Od dawna chcieliśmy rozszerzyć naszą działalność poza Europę i widzimy ogromny potencjał dla JYSK na rynku tureckim. Głęboko wierzymy, że nasz skandynawski asortyment spodoba się klientom w Turcji i jak zwykle dostosujemy też części naszego asortymentu, aby pasował do lokalnego rynku– mówi Jan Bøgh, prezes i dyrektor generalny JYSK.

Silna wiara w rynek turecki znajduje również odzwierciedlenie w ambitnym planie ekspansji JYSK.

- Nasze dwa pierwsze sklepy to dopiero początek naszych planów ekspansji, ponieważ widzimy wiele możliwości dla większej liczby sklepów JYSK w Turcji - tłumaczy Jan Bøgh.

Oprócz sklepów stacjonarnych, JYSK uruchomi również sklep internetowy dla Turcji, który zaoferuje klientom rozszerzony asortyment z różnymi opcjami dostawy. Fot. Mat. prasowe.
Oprócz sklepów stacjonarnych, JYSK uruchomi również sklep internetowy dla Turcji, który zaoferuje klientom rozszerzony asortyment z różnymi opcjami dostawy. Fot. Mat. prasowe.

Silny model biznesowy JYSK

Z łącznej liczby 48 krajów, 28 jest obsługiwanych bezpośrednio przez JYSK, podczas gdy pozostałe działają na zasadzie franczyzy.

Mamy silny model biznesowy, który sprawdza się zarówno w naszych krajach, jak i u naszych franczyzobiorców. Jedną z naszych największych zalet jest koncepcja małego sklepu, dzięki której jesteśmy bliżej klientów i maksymalnie ułatwiamy im zakupy - wyjaśnia Jan Bøgh, prezes i dyrektor generalny JYSK.

Oprócz sklepów stacjonarnych, JYSK uruchomi również sklep internetowy dla Turcji, który zaoferuje klientom rozszerzony asortyment z różnymi opcjami dostawy, dostosowanymi do potrzeb klientów.

- Chcemy, aby nasi klienci mieli bezproblemowe zakupy w JYSK, bez względu na to, w jaki sposób lubią robić zakupy - zapowiada Jan Bøgh.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl