KappAhl: Przyszedł czas na zmiany


Od marca do maja br. Grupa KappAhl zanotowała w Polsce duże spadki sprzedaży. Jak tłumaczy prezes, Johan Åberg, firma podejmie dodatkowe działania, by zmienić ten niekorzystny trend.
W trzecim kwartale rozliczeniowym (od marca do maja br.) sieć KappAhl zanotowała przychód ze sprzedaży w Polsce na poziomie 81 mln koron szwedzkich. To około 37 mln złotych. W stosunku do porównywalnego okresu ubiegłego roku, jest to spadek o 5 mln koron, czyli o 6,6 proc. i o 12,2 proc. w przeliczeniu na walutę lokalną.
Od początku obecnego okresu rachunkowego, czyli od września 2014 roku KappAhl w Polsce osiągnął sprzedaż na poziomie 245 mln koron szwedzkich, o 10,3 proc. mniej niż w porównywalnym okresie w latach 2013/2014. W przeliczeniu na walutę lokalną spadek wyniósł aż 14,9 proc.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (56%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (3)
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0