Karl-Johan Persson: szykujemy nowe przedsięwzięcia


Wejście na kolejne rynki, otwarcie ponad 420 sklepów i dalszy rozwój e-sklepu - to najważniejsze plany firmy H&M na 2016 rok - pisze w specjalnym komentarzu CEO firmy, Karl-Johan Persson.
Jak pisze Karl-Johan Persson, w 2015 roku H&M uruchomiło 413 sklepów tradycyjnych, zadebiutowało w 5 państwach oraz weszło do 10 nowych krajów z ofertą e-sklepu. Obecnie firma działa na 61 rynkach, w tym na 23 również poprzez internet.
- Nasza strategia rozwoju zakłada roczny wzrost liczby sklepów o 10 do 15 proc. przy utrzymywaniu wysokich zysków. W 2016 roku planujemy otworzyć 425 nowych sklepów i wejść do trzech nowych krajów : Nowej Zelandii, Puerto Rico i na Cypr. Dodatkowo H&M uruchomi sklepy internetowe w 9 krajach: Irlandii, Japonii, Grecji, Chorwacji, Słowenii, Estonii, na Łotwie, Litwie i w Luksemburgu - tłumaczy Karl-Johan Persson.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.