Katowickie centrum handlowe wprowadza beacony


Silesia City Center będzie testowała technologię BLE (bluetooth low energy), czyli beacony. Klienci, przekraczając próg centrum handlowego, dostaną automatyczne powiadomienie o promocjach i nowych ofertach sklepów.
Silesia City Center wprowadza technologiczne innowacje, wdrażając beacony. Klienci, mijając poszczególne sklepy będą na bieżąco informowani o promocjach, wydarzeniach i obniżkach cenowych. Komunikat, np. w formie kuponu rabatowego, trafi wprost na ekran smartfona. Żeby go otrzymać wystarczy mieć wcześniej zainstalowaną specjalną aplikację oraz włączony bluetooth. W przesyłaniu treści na telefony klientów będzie pomagać aż 100 specjalnych sensorów Q-Beacony, umieszczonych na terenie Silesia City Center.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (54%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0