PARTNERZY PORTALU


Kaufland i MyBenefit łączą siły

Kaufland i MyBenefit łączą siły
Shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 10 gru 2020 10:13

Należąca do grupy Benefit Systems, firma MyBenefit, właściciel kafeterii benefitów pracowniczych nawiązała współpracę z siecią sklepów Kaufland. Od listopada za zakupy w 223 marketach tej marki klienci mogą płacić kodami z platformy kafeteryjnej MyBenefit – ważnymi przez cztery lata.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 10 gru 2020 10:13

Blisko pół miliona użytkowników platformy może wybierać spośród 16 tys. artykułów dostępnych w sklepach sieci Kaufland i płacić za nie kodami dostępnymi w kafeterii.  

- Klienci naszych marketów mogą wybierać spośród tysięcy produktów najwyższej jakości w atrakcyjnych cenach. Każdego dnia pracujemy nad rozwojem oferty, dopasowując ją do zmieniających się potrzeb konsumentów. Szczególnie dumni jesteśmy z szerokiego asortymentu marek Kaufland, który obejmuje m.in. produkty wegańskie i wegetariańskie, bez laktozy czy glutenu. Naszych klientów zachęcamy do świadomego odżywiania, zwracając uwagę nie tylko na walory smakowe produktu, ale także sposób, w jaki został wytworzony. Tym samym promujemy artykuły pochodzące ze zrównoważonej produkcji,  wytworzone z poszanowaniem środowiska i dobrostanu zwierząt. Cieszymy się, że nasze odpowiedzialne podejście dostrzegają także partnerzy biznesowi, w tym firma MyBenefit, która podjęła współpracę z naszą siecią  – komentuje Ewelina Jarosińska, członek zarządu Kaufland Polska.

Kaufland należy do grona świadomych przedsiębiorstw, które podejmują wiele działań CSR. Mają one znaczny wpływ na budowanie zaufania wśród otoczenia, co potwierdza Raport „CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej”, w którym 35 proc. badanych twierdzi, że CSR wpływa na budowanie zaufania wśród pracowników, a 32 proc., że także wśród klientów. A to właśnie zaufanie jest kluczowe w budowaniu relacji.

Szereg narzędzi i rozwiązań wspierających pracodawców w efektywnym budowaniu relacji z pracownikami dostarcza platforma kafeteryjna MyBenefit. W gronie ich partnerów są firmy, które potrzeby człowieka stawiają na pierwszym miejscu. Oferta świadczeń pozapłacowych zbudowana wokół idei holistycznego podejścia jest kluczowa w motywowaniu pracowników i podtrzymywaniu ich zaangażowania. Świadome i odpowiedzialne organizacje wiedzą, że dbanie o dobrostan pracownika jest dziś priorytetem.

- Ostatnimi czasy dużo mówi się o inteligencji emocjonalnej liderów i empatii w biznesie. Taką postawę szczególnie cenią sobie pracownicy, dlatego skutecznie wspiera ona budowanie lojalności i identyfikacji z firmą – tłumaczy Robert Bogacki, członek zarządu MyBenefit. – Dzięki naszemu nowemu dostawcy, pracodawcy mogą wesprzeć pracowników w organizacji tegorocznych świąt. Dofinansowanie zakupów w sieci Kaufland będzie dla nich z pewnością atrakcyjnym benefitem.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.178.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!