PARTNERZY PORTALU


Kaufland ma w planach otwarcie 10-15 marketów rocznie

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 08 maj 2014 10:42

- Nasze plany inwestycji dotyczące otwarć nowych obiektów zakładają utrzymanie dotychczasowego tempa wzrostu, to jest uruchamiania 10-15 marketów rocznie. Naszą polityką jest przede wszystkim uruchamianie nowych obiektów, a nie przejmowanie istniejących. Tym samym, w sposób efektywny, dzięki tak wysokiemu wzrostowi liczby marketów, tworzymy również nowe miejsca pracy. W roku ubiegłym stworzyliśmy ich około tysiąca - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Grzegorz Polak, rzecznik prasowy sieci Kaufland.

- Stopień zorganizowania naszej firmy oraz możliwości logistyczne powodują, iż nie jesteśmy zmuszeni do koncentrowania się na konkretnym regionie. Jesteśmy wszędzie tam, gdzie oczekują nas nasi klienci. Choć priorytetem jest dla nas oczywiście wzrost liczby sklepów, to nie zapominamy również o modernizowaniu tych istniejących. Rokrocznie modernizujemy od kilku do kilkunastu starszych placówek - dodaje rzecznik.

Jak wyjaśnia Grzegorz Polak na przestrzeni ostatnich lat Kaufland odnotowuje systematyczny wzrost liczby klientów. - Biorąc pod uwagę fakt, że nie jesteśmy klasycznym hipermarketem, nie dotyka nas w sposób negatywny wskazywana przez wiele instytutów badawczych tendencja utraty klientów. Nasza determinacja w oferowaniu klientom kompletnego asortymentu dyskontowego znajduje odzwierciedlenie we wprowadzeniu do naszego pakietu gwarancji, w tym także gwarancji cen dyskontowych. Należy przy tym podkreślić, iż nie jest to działanie jednorazowe lecz trwała oferta, dzięki której zdobywamy lojalnych klientów. Nasza polityka asortymentowa zakłada działanie wielokierunkowe. I tak, obok asortymentu markowego, ogólnokrajowego, poprzez wprowadzanie do sprzedaży produktów regionalnych, wspieramy lokalną przedsiębiorczość, wychodząc jednocześnie naprzeciw oczekiwaniom klientów. Oferujemy również produkty marki własnej K-Classic, której produkty można określić jako "jakość za rozsądną cenę" (value for money). Asortyment non-food nie jest przez nas traktowany jako asortyment wiodący, lecz uzupełniający naszą ofertę handlową. Jesteśmy także zainteresowani oferowaniem usług dodatkowych, takich jak sprzedaż leków, czyszczenie odzieży, sprzedaż wyrobów cukierniczych, przy czym powyższe usługi realizowane są poprzez koncesjonariuszy zlokalizowanych w mini-galeriach. Komunikując się z naszymi klientami korzystamy z różnych środków przekazu. Tym podstawowym jest dla nas gazetka reklamowa, jednakże coraz większą uwagę poświęcamy zarówno reklamie telewizyjnej jak i radiowej, nie zapominając jednocześnie o reklamie on-line - wyjaśnia Grzegorz Polak.

Obecnie sieć prowadzi w Polsce 176 sklepów. Placówki mają zazwyczaj ok. 2 tys. mkw., a ich dodatkową ofertę stanowią punkty usługowo-handlowe, zlokalizowane w pasażu marketu.

Jak podał Planet Retail, sieć Kaufland w całej Europie w 2013 roku osiągnęła sprzedaż na poziomie około 20 mld euro, wobec 18,7 mld euro rok wcześniej. Łączna liczba sklepów wzrosła o 3,6 proc., do 1.150 w Europie Środkowej i w Niemczech. W ubiegłym roku grupa wydała na inwestycje 4 mld euro. Na ten rok firma zaplanowała przeznaczyć na inwestycje podobne środki.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.12.229
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!