PARTNERZY PORTALU


Kaufland naprawił błąd. Pieniądze wróciły na konta klientów

Kaufland naprawił błąd. Pieniądze wróciły na konta klientów
fot. Pixabay
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 24 lis 2017 17:50

Kaufland wyjaśnił sprawę dodatkowych opłat, jakie 16 listopada zostały naliczone niektórym klientom tej sieci. Z oświadczenia przesłanego do naszej redakcji wynika, że powodem zaistniałej sytuacji było "nieprawidłowe zachowania jednego z komponentów IT".


  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 24 lis 2017 17:50

"W wyniku nieprawidłowego zachowania jednego z komponentów IT, 16 listopada br. nastąpiło niewłaściwe rozliczenie części transakcji przeprowadzonych przez klientów w sieci Kaufland" - napisano w komunikacie.

O sprawie pisaliśmy 23 listopada w artykule: Dodatkowe opłaty w Kauflandzie

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (60%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • majkon 2017-12-21 11:44:27
    Ale sądziliście, że nigdy nie będzie problemów z płatnościami online? W sumie dobrze, że do tego doszło, bo przynajmniej jasne, że wszystko byli w stanie naprawić, zanim ludzie zauważyli, że coś jest nie tak.
  • hegon 2017-12-29 07:35:43
    Dobry test dla systemów płatności. Uważam, że go zdali, skoro większość ludzi dowiedziała się o tym z mediów. A nie ma co być naiwnym - kiedyś do błędów po prostu musiało dojść.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.180.1
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!