PARTNERZY PORTALU

Kaufland naprawił błąd. Pieniądze wróciły na konta klientów

Kaufland naprawił błąd. Pieniądze wróciły na konta klientów
fot. Pixabay
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 24 lis 2017 17:50

Kaufland wyjaśnił sprawę dodatkowych opłat, jakie 16 listopada zostały naliczone niektórym klientom tej sieci. Z oświadczenia przesłanego do naszej redakcji wynika, że powodem zaistniałej sytuacji było "nieprawidłowe zachowania jednego z komponentów IT".


  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 24 lis 2017 17:50

"W wyniku nieprawidłowego zachowania jednego z komponentów IT, 16 listopada br. nastąpiło niewłaściwe rozliczenie części transakcji przeprowadzonych przez klientów w sieci Kaufland" - napisano w komunikacie.

O sprawie pisaliśmy 23 listopada w artykule: Dodatkowe opłaty w Kauflandzie

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (60%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • majkon 2017-12-21 11:44:27
    Ale sądziliście, że nigdy nie będzie problemów z płatnościami online? W sumie dobrze, że do tego doszło, bo przynajmniej jasne, że wszystko byli w stanie naprawić, zanim ludzie zauważyli, że coś jest nie tak.
  • hegon 2017-12-29 07:35:43
    Dobry test dla systemów płatności. Uważam, że go zdali, skoro większość ludzi dowiedziała się o tym z mediów. A nie ma co być naiwnym - kiedyś do błędów po prostu musiało dojść.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.168.110.128
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!