Kaufland otwiera się na centra handlowe


Kaufland otworzył się na najem w galeriach handlowych i retail parkach. Wcześniej firma stawiała wyłącznie własne sklepy. Koncern chce się też mocno zaangażować w realizację 15-minutowych miast, dlatego na strategicznym celowniku są obiekty mixed-use. W Polsce powstał dopiero jeden taki projekt, ale w Niemczech marka od lat działa w synergii ze stadionem, biurowcem czy hotelem. W planach jest połączenie sklepu z sektorem PRS.
Kaufland - mimo 21 lat na polskim rynku - wciąż wierzy w duże metraże. To trochę wbrew trendom rynkowym, czy nie?
Ryszard Wysokiński, Head Of Department Investor Relations/Strategic Expansion w Kaufland Polska Markety: I tak i nie. Uważam, że stałość i niezmienność naszego modelu biznesowego jest zaletą. Jesteśmy rozpoznawalni przez klientów i partnerów biznesowych. Wierzymy w format supermarketu. Wiemy, że klienci chcą mieć w sklepie wybór między produktami, a więc potrzebne jest miejsce na ich ekspozycję. Nie da się przecież wszystkiego kupić w dyskoncie. Poza tym, na polskim rynku podobnie dużych marketów ubywa, a to wzmacnia naszą pozycję. W Niemczech nasz format funkcjonuje z sukcesem jeszcze dużej i też w zasadzie się nie zmienia.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.