Kaufland wycofuje się ze sprzedaży internetowej


Kaufland poinformował o planowanym zakończeniu pilotażowego programu sprzedaży w kanale e-commerce. Detalista testował sprzedaż przez internet od października ub.r. w Berlinie. Rozwiązanie zostało dobrze przyjęte przez klientów, jednak nie spełniło podstawowego założenia - okazało się być nieopłacalne.
Według przedstawicieli Kauflandu, by sprzedaż online stała się rentowna, trzeba byłoby podnieść ceny produktów. To z kolei byłoby niezgodne z polityką firmy.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Patrick Kaudewitz, prezes zarządu spółki poinformował, że osobom zatrudnionym przy realizacji programu e-commerce zostaną przedstawione inne oferty pracy, ale zatrudnienie znajdzie jedynie część z 300 osób, które pracowały przy tym projekcie.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.