PARTNERZY PORTALU

Kaufland zmienił dom mediowy

Kaufland zmienił dom mediowy
Kaufland
  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Dodano: 08 gru 2017 15:25

Przetarg na kompleksową obsługę mediową sieci hipermarketów Kaufland wygrał Dom mediowy Zenith, należący do Publicis Media. Tym samym marketer kończy współpracę z obsługującymi go poprzednio agencjami Maxus i Blue 449 - podają Wirtualnemedia.pl.

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Dodano: 08 gru 2017 15:25

Od stycznia 2018 roku Zenith będzie odpowiadać za kompleksowe planowanie i zakup mediów tradycyjnych oraz internetowych. Dotychczas budżet ten był podzielony między dwie agencje: obsługą mediów tradycyjnych zajmował się Maxus (GroupM/WPP), a internetu - Blue 449 (dawny Starlink/Publicis Media).

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.4.127
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!