Kawa na ławę


Sieć kawiarni Costa Coffee rozrosła się w Polsce do blisko 120 lokalizacji, umacniając tym samym pozycję lidera na kawiarnianym rynku. I jak zapewnia Michał Nowak, Property & Expansion Director, to wciąż początek ekspansji. W tym roku firma planuje otworzyć dwa razy więcej kawiarni niż w ubiegłym. Szykuje też niespodziankę.
Podobno rodzaj kawy, jaką zamawiamy, mówi sporo o tym, kim jesteśmy. Jaką kawę najchętniej piją Polacy?
Mamy gust kawowy zbliżony do Brytyjczyków. Lubimy mleczne, słodkie kawy, zazwyczaj udekorowane bitą śmietaną. Jesteśmy raczej tradycjonalistami. Nasi goście wybierają też często espresso lub Caffe Lattè. W swojej ofercie – jako jedyni – mamy też Corto – wyjątkową kawę na bazie skróconego espresso z odrobiną mleka, która stanowi doskonałą alternatywę np. dla espresso macchiato. To ukłon w stronę tych, którzy czekają na nowości.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.