PARTNERZY PORTALU

KFC prowadzi walkę cenową z sieciami fast foodów

  • Autor: pieniadze.gazeta.pl
  • Dodano: 17 gru 2012 09:30

KFC prowadzi walkę cenową z McDonald's i nowymi sieciami fast foodów, które sprzedają głównie kurczaka w chrupiącej panierce. W tym segmencie działa już Kurcze Pieczone, Broaster Chicken, United Chicken i Crunky Chicken. Wejście na polski rynek zapowiedział też światowy gigant Southern Fried Chicken - podał serwis pieniadze.gazeta.pl.

  • Autor: pieniadze.gazeta.pl
  • Dodano: 17 gru 2012 09:30
KFC ostatnio agresywnie walczy o klienta - przede wszystkim obniżkami cen w menu. Kilka tygodni temu sieć proponowała kubełek frytek w cenie 3,5 zł. Teraz klienci mogą kupić minitwistera z kawałkami kurczaka za 3 zł. Skąd taka strategia?

- To walka cenowa z McDonald's. Chodzi o to, by przyciągnąć klientów niezamożnych, którzy poza minitwisterem za 3 zł może dokupią coś jeszcze. Poza tym skoro IKEA zarabia na hot dogach za 1 zł, to KFC na produktach w promocji też zarabia, ale oczywiście co do wartości mniej niż przy normalnych cenach - mówi Jarosław Frątczak, analityk PMR. I dodaje, że sieci zamawiają tak duże ilości produktów, że koszty są niewspółmierne do tych, które my widzimy na co dzień w sklepach. Firmy na skalę przemysłową dostarczają kurczaki czy ziemniaki np. tylko do KFC.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.198.139.112
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!